יום חמישי, 3 ביוני 2010

Building which was built as if every second is going to fall apart!



66 תגובות:

  1. אייישנוווננה ! אייייזה מגניייייב! חחחחחח

    השבמחק
  2. לייייייייייייייייייייייייק

    השבמחק
  3. מגניב ביותר

    השבמחק
  4. זה בית אמיתי?

    השבמחק
  5. מה מאגניייייייייב ? מי היה גר בזוהמה הזאת ? אייכ , גועל נפש ... מפגר מי שבנה את זה ! אולי זה יפה מבחינת אדריכלות ויופי , אבל זה פשוט מחריד והתנאים מבפנים נוראיים !

    השבמחק
  6. סתומים זה פוטושופ

    השבמחק
  7. זה לא בניין זה פסל!!!!!

    השבמחק
  8. מה נגניב?....-_-

    השבמחק
  9. תפסיקו להיות מסכנים לא כל דבר זה פוטושופ מה קששה לכם להאמין פעם אחת בחחים שמשהוו אממיתתי !

    השבמחק
  10. בלאט מה אתם לא רואים שזה תמונה לא אמיתית זה פוטושופ לכל אלה שחושבים שאני טועה אז אני לא אני מומחה בדברים כאלו

    השבמחק
  11. מגניב D:
    מעניין איך זה נראה מבפנים .. תמונות בבקשהה !! ><

    השבמחק
  12. זה פסל!
    אתם לא רואים שאין לו נפח!
    וזה ברזל שחיממו אותו ועיצבו אותו!

    השבמחק
  13. יואוו חייתי;)
    מבפנים זה בטח מזה ישר ומסודר...P:

    השבמחק
  14. מממממדדדהההייייים ביותר!!

    השבמחק
  15. זה נראה לי עשוי מפח בכלל

    השבמחק
  16. חחחחחזזזזקקקקקק!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  17. יש סיכוי שזה ברזל...אבל בתמונה הראשונה זה לא נראה ככה...?!
    מזה?!??!?!?

    השבמחק
  18. זה פסל!!!
    תסתכלו בתמונה 2 רואים את השמיים דרך החלון!!!
    20057541543105671369471064206% זה פסל!!!

    השבמחק
  19. וואיייייייייייי אאאיזה יפהההההההההההה....

    השבמחק
  20. בסימפסונס היה פרק אחד שבנו בניין כזה

    השבמחק
  21. גם לי נירא ברזל!! חח.. בכול אופן הבית נירא יפה אבל כמובן הכול מ-י-ב-ח-ו-ץ מיבפנים לא הייתי מיתקרבת לבית גם עם הוא היה הבית האחרון בעולם!!!חח.. (בכול אופן נירא לי הכולל פוטושופ גם ככה..) חח.. לילה טוב!! :)

    השבמחק
  22. או שזה פסל או שזה פוטושופ אף אחד לא יקח סיכון לגור בדבר כזה לכן אין מצב שזה אמיתי

    השבמחק
  23. זה פסלל דפקוות >< תנסו להורייד פוטושוופ להיכנס למדריכים לקחת תמונה של בית מ3 זוויות ולעקם אותו אחד לאחד אותו דבר בכל התמונוות... זה בלתי אפשריי

    השבמחק
  24. אוי נו יש הרבה מבנים כאלה..
    זה אמנים אדריכלים מעצבים דברים כאלה וככל הנראה זה כן יציב במציאות אז.. לא לחפור

    השבמחק
  25. איך אני שונא את אלה עם ה-"זה פוטושופ" XDD
    אחלה תמונה.. =]

    השבמחק
  26. כע, אה?!
    כל דבר - "פוטושופ" בסווף, פעם בחיים שלהם הם יסתכלו במראה ויגידו - "זה פוטושופ" XDD
    תמוונה סבבה :]

    השבמחק
  27. זה בוגאס בדאוון טאוון יש לי תמונות משם

    השבמחק
  28. זה איפה שהוא באוסרליה או ארצות הברית ראיתי אותו באיזה סרט תיעודי או משהו כזה זה תיאטרון או אולם אירועים אם אני זוכר נכון קוראים לזה דיסני הול (אני לא מתבלבל עם העיר סידני שבאוסטרליה )

    השבמחק
  29. איזה בית כוסון!!!!!!!

    השבמחק
  30. קטלנייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  31. פוטושופ יא מיסכנים..
    1. אם זה היה אמיתי הבית היה קורס ממזמן (הוא לא יציב)
    2. איזה מי אדריכל יבנה בית כזה...?
    3. אם כבר זה פסל כי שום איש לא יגור בבית כזה.
    אקיצר ? יא חראות תפסיקו להרגיש חכמים -
    "זה לא פוטושופ,לא כל דבר בחיים זה פוטושופ" ..
    תאכלו קקי כי אתם לא יכולים לדעת אם זה פוטושופ.
    ועוד משהו האנומימי שאמר שזה באוסטרליה שקרן פטולוגי בדקתי כתובת IP וזה אותו איש שפתח תקבוצה.
    אל תאמינו לאכל דדברר!.
    יום טוב

    השבמחק
  32. מאגניייב D:

    השבמחק
  33. If it fell over would it be straight?

    השבמחק
  34. in the simpsons was a building like this

    השבמחק
  35. רואים שזה רק פסל ממתכת!!!!!!

    השבמחק
  36. מה פוטושופ מה ?
    כל תמונה נדירה מישהו דוחף ת'פוטושופ המזדיין הזזזזזזזזזזה !
    אנשיייייים תבינו לא כל העולם ערוך בפוטושופ !!!!

    השבמחק
  37. למה את כל התמונות אתם מעתיקים מזולה?

    השבמחק
  38. אהבתי (: באלי כזה בית D: (סתם הבית שלי יותר יפה P=)

    השבמחק
  39. זה הצורת בנייה ימפגרים אלה בית !

    השבמחק
  40. קפוני!!!!~ חח

    השבמחק
  41. זה כמו הבית כלא במשפחת סימפסון

    השבמחק
  42. נראה לי שזה כיסוי שכיסו איתו משהוא "גדול"...

    השבמחק
  43. זה רק ליופי י'שרמוטות אתם רואים שם אנשים ניכנסים או דלת מה אתם מפגרים י'ילדיי מיקלדת

    השבמחק
  44. זה לא אמיתי זה כמו פסל

    השבמחק
  45. חחחחח שווה רצח אבל לא הבנתי עם זה בית מלון או לא כי עם לא זה לא הגיוני איך הם ישנים שמה מה הקומים זה אושה בכילה רק אני חושב על זה ?!?!?!?!?!

    השבמחק
  46. איפו אנשי הפוטושופ שצריך אותם?! חח

    השבמחק
  47. wow that is so so so cool!!! i love it

    השבמחק
  48. חח זה פסלל (: פסל מגניב ביותר- אבל פסל ^^ חח איפה המטומטם שיאומר

    "זה פוטושופ 100%"

    השבמחק
  49. כןן....ואיך הולכת המעלית?...

    השבמחק
  50. בתח אושים על זה סקי שיורד שלג זה בתח מגניב לאלה

    השבמחק
  51. זה לא אמיתי יא מטומטמיםםםם !!!
    זה ווטושופפ.. חולה עליכםםם... מי רוצה להיות חבר שליי...

    השבמחק
  52. יש דירה פנויה הייתי עובר אולי??

    השבמחק
  53. נו מי רוצהה ?....
    נעשה סקס ביחגג ונעשה מלא דבריםם...

    אני בת למי שלא יודעע !
    אה ושחכתי אני מחפשת משהו עם זין ענקיייי ושעירר אבל שיוכל להיכנס לפה שליי !!

    השבמחק
  54. או שזה בניין או שזה פסל.. לדעתי בניין..
    בכל מקרה, פוטושופ זה לא.. ולכל הדבילים שאומרים מי יבנה כזה דבר, תרשו לי לומר שאתם לא מבינים מהחיים שלכם, ולכו תחפשו בגוגל בניינים של אדריכלים ותבינו איזה מפגרים יצאתם.
    ודרך אגב, אנשים מוכנים לשלם הון די לגור בבית כזה.. אז יש פה גם תשובה לאהבלים מהסוג הזה.
    מקווה שהחכמתי אתכם:)

    השבמחק
  55. זה פסל ! החלונות בכלל בלי נפח ! אין שם כלום ! זה פסל גדול מאוד !!!! יא סתומיים ><"

    השבמחק
  56. כל מי שאומר שזה פוטושופ אידיוט ומה הבעיה בזה ככה בנו אותו זה לא כאילו משהוא קרה לביניין

    השבמחק
  57. זה פסל החלונות בתמונה השלישית יצאו כצת זה לא פוטושופ ימפגרים

    השבמחק
  58. בואנה זה כזה פוטודופ ובוא נגיד שיש כאלה שיותר מבינים ממכם אזז שוש!

    השבמחק
  59. חבוארת מטומטמים זה אמיתי
    ראיתי את זה בדיסקוברי וזה מין מוזיאון מיוחד כזה

    השבמחק
  60. מה פתאום זה אמיתי לדמרי וקוראים לזה גוגנהיים וזה מוזיאון

    השבמחק