יום שבת, 28 באוגוסט 2010

תינוק חירש שומע לראשונה את קולה של אימו - קטע מרגש ביותר

שתל שבלול (שתל קוכלארי בלעז) הינו מכשיר שמיעה משוכלל המושתל באוזן הפנימית. שתל השבלול הקולט צליל מהסביבה וממיר אותו לגירוי חשמלי לסיבי עצב השמיעה. גירוי זה מספק מידע שמיעתי, הנחוץ לזיהוי קולות סביבתיים וקולות דיבור. ובכך משפר את היכולת התקשורתית של לקוי השמיעה.

שתל השבלול מיועד לאלו הסובלים מליקוי שמיעה עמוק, לפעוטות שאינם מתקדמים היטב ברכישת השפה עם מכשירי שמיעה אחר, ולמבוגרים שהתחרשו אחרי גיל רכישת השפה.

השתל מורכב מחלקים המושתלים בניתוח בעצם הגולגולת ובאוזן הפנימית, ומחלקים חיצוניים אותם מרכיב המושתל.

ילדים, שהירידה בשמיעה אובחנה בגיל רך, החלו בשיקום שמיעה על ידי מכשירי שמיעה לפני גיל חצי שנה, ועברו ניתוח השתלה בגיל צעיר - הינם בעלי סיכוי גבוה לפתח שפה ודיבור המתקרבת לזו של בני גילם השומעים.

אביו של ג'ונתן, בן 8 חודשים, צילם את הרגע המרגש בו שתל השמיעה המושתל מופעל, וג'ונתן, חירש מלידה, שומע בפעם הראשונה את קולה של אימו. שימו לב להבעת פניו המשתנה – מרגש!

53 תגובות:

  1. וווווואאאוווווווווו

    השבמחק
  2. אימא איזה פושפושון D::מתוק ברוךך ה' שהוא שומע !!

    השבמחק
  3. ה' איזה מתוק
    ה' תודה שנתת לו לשמוע

    השבמחק
  4. לא קשור ל-ה' איזה מתוק כל כך מרגששש D:

    השבמחק
  5. מה הקשר ה' ?????
    זה המכשיר שנותן לו לישמוע!!

    השבמחק
  6. איזה חמודד
    ברוך השם שנתן לו לשמוע

    השבמחק
  7. גאמני חירשת , בגיל 8 חודשים גילו את זה . עשיתי ניתוח בגיל 2 שנים

    השבמחק
  8. יבנייי זונותת תפסיקו כבר לצחוק על אנשיםם אמרו פה תודה לה' שהוא שומע ואתם לועגיםםםם....כוס אמק ערססס כןןן ברוך ה' שהוא שומעעע

    השבמחק
  9. וואי איזה חמוד הואא אמא טוב שהמציאו תמכשירים האלהה

    השבמחק
  10. ואאיי...
    מרגש עדד דמעוות !
    ה' אתתה מללללך ! כמה דברים אתה יכול לעשוות

    השבמחק
  11. איזה מותקקקקקק

    השבמחק
  12. שיאוו אייזה נסייך אמאללה פשוטט לאכוול תיללד הזהה אמא

    השבמחק
  13. יואוו איזה חמודד

    השבמחק
  14. איזה חמוד!!!
    מרגש מאוד!!!

    השבמחק
  15. מקסים ביותר!! מרגש..

    השבמחק
  16. ןןאי פשוט מדהים איזה ילד מתוק איך הוא צחק ששמע את אמא שלו אין פשוט נפלאות הבריאה

    השבמחק
  17. חמוד!
    פשוט צריך להגיד תודה לה' על כול הדברים הנפלאים ועל כול הניסים שהוא מכולל לנו בעולם הזה =)
    אני ממש בכיתי (עד עכשיו אני בוכה) שראיתי את הקטע הזה
    שהילד הזה יזכה רק לטוב בבקשה ה' 3>

    השבמחק
  18. איזה מתווקקקקקקק קושקקוווושש :D ^_^

    השבמחק
  19. אלס כבר אנונימי בן זונה אני העתקתי תסיפור וכל שניה כותבים שהגבת חלאס

    השבמחק
  20. וואי היה לי צמרמורת ..
    ממש ריגש אותי :)

    השבמחק
  21. יאווו איזה מאמי תודה לה' שהוא שומע!!!!!!!!!!

    השבמחק
  22. ברוךךך ה' לפעמיים הדבריםם הקטנים של החיים כמו לשמוע זה נראה חסר ערך אבל לאחרים זה המון !

    השבמחק
  23. כל דבר ה' , ה', וה' אם הוא היה אל רחום וחנון כמו שכולכם אומרים אז הוא לא היה נותן לו להיוולד ככה, ולעוד מיליונים של ילדים לחלות בסרטן...צאו מהבועה שלכם...תודה רבה למדע ולמיכון הטכנולוגי החדיש, ולאותם מחקרים מדענים וכול מי שתרם תורם ויתרום לאנושות...לכול אלה צריך להודות, ולא לאיזה דמות מטמורפית...

    השבמחק
  24. זה שאמר שצריך להודות למדע ולמי שתורם ויתרום לאנושות צודק..!

    זה בזכות המכשירים... אבל תודה לה' שעשה שימציאו ת'מכשירים! חחחח :))))))

    נ.ב איזה חמודדדדד התינוק! שיהיה לו רק טוב!

    השבמחק
  25. לאנונומי שמאמין במדע.. אתה צריך לראות את זה: http://www.sodot.tv/Site/ProDetile.asp?id=264&CategoryID=1&SubID=8

    השבמחק
  26. ===========================================
    ==================================
    ==================================

    איך אני יוצר דף לייק כמו זה שלב 1 שלב 2 כמו שהוביל לפה בבבקשה משהו עזרו לי
    =================================================================================================================================================

    השבמחק
  27. איזה בובון הלוואי שהוא היה אחי הקטן יואו איזה בובי!!!!

    השבמחק
  28. תשתקו אלה שלא מאמינים בה' הכל בזכותו ואם נכתב לילד שיוולד כך ויצא מזה זה רק מראה כמה שה' גדול אז אל תבלבלו את השכל לולא ה' לא הייתה טכנולוגיה ופיתוח ובכלל לא היה כלום בעולם

    השבמחק
  29. לא קשור לאלוהים!!!! תכניסו את זה לראש!!! הכל בזכות המוחות האנושיים שהמציאו את מכשיר השמיעה בשביל הילד המתוק הזה!
    זה לא אומר שאמונה זה דבר טוב - להיפך, זה יכול מאוד לחזק. אבל, שימו דגש על ההבדל.

    השבמחק
  30. כאחת שעברה את זה עם שני ילדים זה פלא שבפלאים וילדים כאלה כאשר מגלים מוקדם מתפקדים כילדים רגלים לכל דבר מנסיון

    השבמחק
  31. חחחחחחחמממממממווווודדדד איזה מזל שהוא שומע תודה לה'..............................

    השבמחק
  32. מתי הקטע שהוא שומע??????????????אתם לא קולטים הוא שומע רק בעזרת מחשיר השמיעה!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  33. איזה חמוד איך הוא חייך :)

    השבמחק
  34. איזה כיף שהמכשיר הכזיר לו את השמיע והילד יכול לשוע את אימו בפעם הראשונה

    השבמחק
  35. איייייייייזהההה מתוקיייייי !!

    השבמחק
  36. ישתבח שמך לעד. אמן! ברוך הוא וברוך שמו.

    השבמחק
  37. איזההה מאמיי...!!!!!!!

    השבמחק
  38. צודקים!! הכל בזכות ה' הוא היה חירש!!!! אם תתן לאדם חרש מכשיר שמיעה, הוא ישמע משהו?? אני לא חושב!! זה בזכות ה'!!! אלה שלא מאמינים יכולים לקפוץ לי!!!

    השבמחק
  39. ברוך השם שנתן לו לשמוע...
    ישתבח שמו לעד איזה ניסים הוא עושה

    השבמחק
  40. אני בהלם!!! זה המכשיר שמיעה שנותן לו לשמוע??? מזה הכפירה הזאת? מי נתן חכמה באדם להמציא כ\זה מכשיר נפלא? רק הקדוש ברוך הוא ותפסיקו לכפור כבר כי מי שנתן אוזן לאדם רגיל נתן מכשיר לחרש וזה כמו שאני יגיד שברוך ה' אני רואה ואז תגיד לי: זה לא אתה רואה זה העיינים שלך!!! זה אותו דבר!! הכלי זה העיינים אז הם אלו שרואות?? זה אני רוןאה!!!!! בזכות ה'!!

    השבמחק
  41. ביזכות ה' קורה ניסים ! וברוך ה' שהוא שומע כל דבר זה ביזכות ה' למה מה חשבתם יחאלוווותתת יטמבלייים המכשיר יכל גם לא לעבוווד ! אבל הוא עבד ביזכות ה' ! אז יאלללה

    השבמחק
  42. יש ה'
    וואי אתם לא מבינים איך אני בוכה כאןן

    השבמחק
  43. אייזה מ-א-מ-י-!!!!!!!!!!!!!!!!
    איזה חיוך ישלו איזה חמוווווווד D:
    התאהבתי! ♥

    השבמחק
  44. ממש חמוווווווווד! ( :

    השבמחק
  45. אני בהריון וזה גורם קצת פחות לפחד שייצא ילד עם סוג של מום שכזה, אני מקווה שהשם לא ישים אותי בכזה מבחן, אני מעריצה את האנשים שעומדים עם כאלו כוחות במבחנים האלה של החיים, "אין מתוק בלי מר" אבל מה שנותר לנו לעשות כ"חברה" זה לקבל ולכבד את השונים האלו...
    בהצלחה וחיבוק של כוח לכולכם היכן שלא תהיו ותגיעו
    "אחד/ת העם"

    השבמחק
  46. לכל הדפ"רים הסתומים והמטומטים שאומרים שזה בזכות אלוהים---לכו לישון יא מסכנים!!!
    אם היה אלוהים אז הוא לא היה עושה אותו חירש מלכתחילה, וגם תאירו את עיני, ה"נס" הזה התרחש בזכות המדע...איפה אלוהים נכנס פה????
    אפסים...

    השבמחק
  47. ברוך הוא ברוך שמו לעולם ועד!!

    השבמחק
  48. איזה ילד חמודדדדדדדדדדדדד !!!!!!!!
    ברוך ה' !!!

    השבמחק
  49. לאלה שלא מבינים -אנשים אומרים ברוך השם , להגיד תודה על השכל שנתן לבני אדם להמציא כזה מכשיר .
    איזה תינוק מקסים (-:

    השבמחק
  50. איך מה הקשר ל ה' .. ה' נתן להם את הכל בכדי לייצר דברים כאלה אני בת 16 הייתי חרשת ואז בעזרת ה' התחלתי לשמוע בלי ניתוחים ובלי כלום אז בבקשה אם אין ה' אין אתם בכלל !!

    השבמחק
  51. איזה חמוד התינוק !!! :)

    השבמחק
  52. שמחתי לראות שהתינוק הגיב לקולה של האם בעזרת יהיה טוב לעולם לא להתיאש אלוהים לא נוטש שתהיה בריא מתוק מבינה אותך

    השבמחק