יום שישי, 21 במאי 2010

ואווו!! האישה הכי זקנה בעולם! בת 116 !! ועדיין חיה!

לא יאומן! עד 120+ !


30 תגובות:

  1. אמא הזקנה מפחידה!

    השבמחק
  2. בואנה איזו זקנהההה........... חמודה.... עד 120+!!!

    השבמחק
  3. חחחחח........

    השבמחק
  4. כוסיית! מה יש לכם ?! כוסיות אחושרמוטהה

    השבמחק
  5. עלקק אז איך היא בת 16? גודלת מהר יא שקרנים..

    השבמחק
  6. חחח מה עד 120 ?
    זה עוד 4 שנים לחיות ..
    עד 200 בעזרת ה'

    השבמחק
  7. זה ששלוש לפניי..
    היא לא בת 16!!
    היא בת 116!!
    מה אתה בססדר ?!

    השבמחק
  8. יא אללה אם היא הייתה פחות 100 שנה מתחת הייתי ''בודקת'' אותה XP

    השבמחק
  9. בואנה...
    מה צעירונת כזאתי עושה במקום כזה??

    השבמחק
  10. היא עדיין רואה??
    מסנה שלא יהיה סוף לחיים שלך..
    ועם כן אז תלכי לגן עדן..
    =]]]יומושלם!!☺

    השבמחק
  11. יש כבר יותר זקנה בת 128 =]

    השבמחק
  12. היא נראית גמורה.. חמודה :)

    השבמחק
  13. אנשים גמורים... עד 120!!!

    השבמחק
  14. זה מפחיד כאילו היא עדיין חיה?

    השבמחק
  15. סבתה רבה שלי ז"ל נפטרה בגיל 127 וזה יצא אחרי שנולדתי

    השבמחק
  16. יש יותר !! כשהלכתי לבית קברות (טיול לביצפר) ראיתי
    עם כמה ילדות מהכיתה שלי קבר של איש בן 31 !

    השבמחק
  17. איזה כוסית

    השבמחק
  18. סבתא שלי בת 103 !

    השבמחק
  19. חחחחח וסבתא שלי היא אווטור חיה 300 שנים (-=

    השבמחק
  20. וסבתא שלי צב היא חייה 400 שנה!!!
    D:

    השבמחק
  21. וסבתא שלי היא היפופוטם בת 3 !!!! למישהו יש בעיה עם זהה ?!????????!!

    השבמחק
  22. יש לי עץ הוא סבא של עץ אחר הוא בן 300! חח וכנסו כולם זה הסרטון הנצפה ביותר ביוטיוב!!! רוצים לדעת איזה? כנסו http://tb-servers.co.il/mofnim/ref.php?id=22

    השבמחק
  23. http://tb-servers.co.il/mofnim/ref.php?id=22

    השבמחק
  24. הסרטון הצפה ביותר ביוטיוב! http://tb-servers.co.il/mofnim/ref.php?id=22

    השבמחק
  25. רק שתדעו, הסרטון הכי נפצה ביוטיוב הוא בייבי של ג'סטין המווווווווושלם =] כל מי שחושב שהסרטון הוא של ליידי גאגא הוא טועה בגדווווווול! בייבי של ג'סטין החתיך המווווושלם: http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4&ob=av3e
    באד רומנס של ליידי גאגא: http://www.youtube.com/watch?v=qrO4YZeyl0I
    וכל מי שהוא אומר שג'סטין הומו אז שיד שאני לא שמה עליו ושילך להזדיין =]

    השבמחק
  26. האישה הכי זקנה בת 137

    השבמחק
  27. מה אתם צוחקים עליה ימפגרים קצת כבוד מה אתם חושבים שלא תגיעו לגיל הזה ובידיוק ככה יצחקו עליכם אז שבוו בשקט

    השבמחק
  28. איזה חמווודה♥
    אויש נו באמת הייתם מתים לחיות עד הגיל שלה אז שבו בשקט גם כן עושים פוזות .

    השבמחק
  29. ניראלי שהיא צריך לזה סוף, כי זה לא קל לאנשים כאלה, הם סובלים מאוד אז אם היא לא סובלת אז 120+ ואם כן אזז...

    השבמחק