יום שבת, 29 במאי 2010

הוכחה שהחופש הגדול יקוצר!!

ציטוט הודעה שפורסמה באחד הפורומים הגדולים בארץ:

"הי חברים,
כנראה שאכן יש תקוה...

הוגשה הצעת חוק לכנסת לקצר את החופש הגדול מ-60 יום ל- 45 יום.
40 חברי כנסת כבר חתמו אמנם, אבל הדרך עוד ארוכה.

שר החינוך והמורים מתנגדים בטענות שונות:
בתי הספר אינם ערוכים ללימודים בקיץ מבחינה תברואתית,
שכר המורים בנוי עפ"י ימי העבודה ויצטרך להתעדכן בהתאם,
וכיו"ב...

וכמה זה יעלה לנו? - עלות מימוש ההצעה למדינה היא: 100 מליון ש"ח.

אני בעד.
מה איתכם?

זה עומד לקרות סוף סוף !!!


--
שירלי ליאור לבל
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
מנהלת קהילת משפחה וילדים
"

75 תגובות:

  1. ראשוןן!!!!תוכלו!!!!!!

    השבמחק
  2. חרטה לפנים

    השבמחק
  3. ראשון!!!!!!!!!!! איזה מבאס זההההההה

    השבמחק
  4. הראשון זה אני... אני הומו.. ^

    השבמחק
  5. אני בחיים לא יסכים לשטויות האלו!!! מה יצא לכנסת מזה??!!?! בטח משהו טוב אם הסכימו לזה כבר 40 איש!!!ומה יהיה איתנו?...כלום רק לא תיהיה לנו מוטיבציה לילמוד ואז יאשימו אותנו! ככה שאנחנו נצא הפטים אם נסכים לזה

    השבמחק
  6. למה נראה להם שהם הורסים לנו??????

    ההורים שלי לא רוצים שהוא יקוצר תאמינו לי!!

    השבמחק
  7. גועל נפשש.. מה עוזר להם??
    שנמרר למורים ת'צורה?! גמהם צ'כים תחופש הזהה!

    השבמחק
  8. אםם מקצרים מ-60 יום ל-45 אני מוסיפה לי תחמש עשרה ימים האלה בשבועיים האחרונים ללימודים אני לא הולכת לבצפר!!

    השבמחק
  9. אני בן זונה אני הראשון

    השבמחק
  10. מה יצא להם מזה הם יבזבזו 100 מיליון בישביל 15 ימים פריירים

    השבמחק
  11. מזאת ההצעה המטומטמת והדפוקה הזאת?! כוסעמק עד שיש לנו חופש והוא גם לא מי יודע מה אז שיתנו לנו לנוח וישבו בשקט!

    למה בכללה אני צריכים ללמוד כל השנה? למה לא חצי חצי@!$!@

    אז שישאירו לנו את החופש הקטן והבודד הזה, וישתקו.

    השבמחק
  12. לממה אבבל מה ?
    לא מספיק להם 10 חודשים של ליימודים ? כאיילו כבר כמה חוופשים ישלנו ? מזה חודשיים חופש לעוומת 8 חודשים מלאים של לימודיים .. (אחרי הורדת החודשים) ..

    השבמחק
  13. כולם להקשיב: חברי הכנסת הביאו הצעת חוק לקצר את חופשת הקיץ לחודש בלבד בקיץ ולחודש בחורף זה קרה לפני 4 חודשים ההצעה לא עברה אז מה נראה לכם שההצעה המזוייפת שהבן זונה הזה כתב תצא לפועל חוץ מזה יש שלוש שבועות ללמידים אז שימותו מי שמנסה להרוס לכם

    השבמחק
  14. מתנגדת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 מה נראה לכם, שעד שבכלל נותנים לנו חופש, יקצרו אותו?!?!?!?!?! בן זונה מי שהציע את זה

    השבמחק
  15. על הזין שלי מה שהיא כתבה [=
    אני חוזר ללמוד ב1.9 נקודה.

    השבמחק
  16. זוווונוות כולםם מזה הבולשיט הזה תמותו אמן כם יהי רצון מזה החרא הזה חברי כנסת דוחפים אצבעות מה כלכך משעמם להם ?! מה הקטע שלהם בכלל ?! חלאס עד שסופסוף יש פאקינג חופש חייבים לקצר?!?!?!
    מה הפאק הזה ?!

    השבמחק
  17. נראה לכם שבאמת יקצרו?! אתם יודעים כמה שנים כבר יש ועדה בכנסת לקיצור החופש?!?!!?!?!?!
    הרבה..

    השבמחק
  18. מזה החראאא הזה זה יוצא איזה חודש ו15 ימים בערך
    זה כלום!!
    אנחנו צריכים קצת לנוח רק בגלל שיש יותר מדי לימודים אנחנו לא רוצים ללמוד

    השבמחק
  19. בצפר זה גטו . מורים הם נאצים .29 במאי 2010 בשעה 17:31

    אחרכך שואלים אותי למה אני קורא לבצפר גטו , ולמורים נאצים .
    ולמנהלת היטלר-בת זונה-שרמוטה-מוצצת-נאו נאצית-כוס של אימא שלה צהוב.

    זין שלי חופש 45 יום . כוסאומו כל העולם - . - '

    השבמחק
  20. איזה בני זונות אפחד לא ייקצר תחופש הגדול!!! אולי להאריך אותו לשנה שלמה!

    השבמחק
  21. פחח מצחיקים אלה, חברי כנסת לא קובעים על
    זה אלה משרד החינוך, סתם איזה הומו עשה ספאם בפורום.

    השבמחק
  22. אני נגד אבל תכלס לא נרגיש בשינוי

    השבמחק
  23. החופש לא יקוצר מה אתם דואגים ....
    גם הכנסת רצו מלא דברים אבל הם לא קיימו...
    וחוץ מיזה גם המורים לא ירצו כי המורים מחכים רק שיגיע החופש הגדול אז אין בכלל מה לדאוג...

    השבמחק
  24. למה סתם לבזבז כסף?!!!
    שיבזבזו את זה על דברים חשובים יותר!!
    בכל מיקרה אי אפשר ללמוד בקיץ, חם מידי!!!!

    השבמחק
  25. מה אתם אוכלים סרטים על עצמככככככככככם כוס סבתא שלכם יבני זונות אף אחד לא מקצר כלווום !

    השבמחק
  26. בני שרמוטות שישרפו אמן !זין אני יבוא 15 יום לפני שילכו להזדיין .. בני זונות

    השבמחק
  27. שייט לכו תמותו!!!

    השבמחק
  28. למה לנו אין זכות לבחור מה אנחנו רוצים לעשות?!?
    אני וחברות שלי החלטנו שאנחנו נבוא בראשון לספטמבר ויהי מה.. P:

    השבמחק
  29. למה מורים מטומטמים לא הבנתי את זה?

    השבמחק
  30. שיילכו להזדיין אלה!!!!
    המורים מה אכפת לי. אבל מה איתנו?????
    לא שואלים לדעתינו???? לא מגיע לנו חופש של חודשיים מכל העשרה שאנחנו לומדים????????
    משרד החינוך עלק...
    צריך להעלות אותו באש!!!!

    השבמחק
  31. במקום לבזבז 100 מליון שח
    שיתרמו לאלו שאין להם מה לאכול

    השבמחק
  32. מסכייייממה עם זזה שמעללי ( ! ) חח שיחלממממו .. מקסימום שישאלו אותנו קוודדדם

    השבמחק
  33. זה לא באמת כל שנה אומרים את זה ובסוף זה לא קורה הם סתם מבלבלים תמוח

    השבמחק
  34. חרטהה !!!!

    השבמחק
  35. זה אמיתי וזה פורסם בידיעות אחרונות.
    גם במקום שהחופש יתחיל ב20 ליוני הוא יתחיל ב1 ביולי...
    גם אמרו שזה כנראה יתחיל כבר שנה הבאהה :S

    השבמחק
  36. שילכו להיזדיין כל חברי הכנסת! זובי החופש יהיה 45 ימים! ומה הזונה הזאת בעד?! >< וגם אם הם יקצרו את החופש אז אני בטוח שלא יספיק להם כסף ואם לא יספיק אז המורים יעשו שביתה ואם יעשו שביתה אז יעריכו את החופש אז שילכו להיזדיין כל השרים!

    השבמחק
  37. מי שהצציע את ההצעה הזאת שימוות אמןן

    השבמחק
  38. שישרפו כל הכנסת כוס עמק איתם! מי הם חושבים שהם? גם ילדים רוצים להנות קצת לא רק הם שהם יכולים לקחת יום חופש וחוץ מזה מה הבעיה שלהם? אם הם רוצים שהילדים שלהם ילמדו בחופש הגדול שיקחו מורים פרטיים! זה לא אוטמר שגם אנחנו צריכים ליסבול בבית ספר או במילה נרדפת:בית זבל!
    שר החינוך מטומטם!

    השבמחק
  39. ***אומר (זאת הילדה שרשמה אית התגובה הקודמת)

    השבמחק
  40. פשןט מאוד שיעשו מה הם רוצים לא איכפת לי אני החופש שלי 60 יום חוץ מזה אין :D

    השבמחק
  41. בתור אמא לילד אחד...מה יהיה כשיהיו לי שלושה ילדים? כל קייטנות הקיץ דופקות את הרווח השנתי....רק קייטנות 10,000 ש"ח...מה עם אוכל?דלק?ימי עבודה שנגמרים לנו ולא ניתן לצבור? ע"ח מי זה בדיוק? מערכת חינוך חובה רק כשנוח להם חוצפנים!!!והמדינה לא יכולה חודש נוסף משכורות? לאן הגענו?

    השבמחק
  42. למה ניראללככככםםם ?!?!?!?!?!?!?!?!?
    עד שיש חווווופש אתם רוצים ללקצר !
    זיין

    השבמחק
  43. תאריכו את החופש הגדול

    השבמחק
  44. יא זונות חברי הכנסת!!!!
    שילכו להזדיין!!!!

    השבמחק
  45. סליחה, מה זה צריך להיות? ומה איתנו, התלמידים? לנו אין זכות לבחור? עד שסוף סוף יש לנו חופשה מכל העשרה חודשים האלה של הלימודים שמעייפים אותנו, פתאום גם את זה הורסים לנו? בגלל שאנחנו קטינים לא מתחשבים בנו? חושבים שאין לנו זכות בחירה?

    השבמחק
  46. שילכו להזדיין עז שיש לנו חופש שלא יעיזו לקצר!!!!!!!!! XD XD XD

    השבמחק
  47. אם הם שמים אותנו בקיץ בחופש לפחות מזגנים נורמאללים ושירשו לנו לשים מכנס קצר!!

    השבמחק
  48. אחרי זה עוד המורים כועסים עליינו למה לא הספקנו לעשות את כל השיעורים לחופש!1
    כי אתם מקצרים לנו אותו וככה זה לא חופש!!!!!!!!!
    אנחנו לומדים בחופש וזה כבר לא חופש!! זהלימודים בהסוואה!!!!!!!!!!

    השבמחק
  49. כוסאמק של מי שרוצה לקצר את החופש !
    כל השנה אנחנו לומדים קשה מתאמצים ומגיע לנו חופש לא ?!
    אם מקצרים אותו המורים יעשו שביתה וגם אם הם לא אני לא באה לבצפר ב15 יום האלה שאמורים להיות שלנו !!!!!!!!!!!!
    כל מי שלא רוצה לקצר את החופש , שיגיד : בעד ללא !
    והזונה למעלה שרוצה לקצר את החופש ?
    לכי חפשי מי יזיין אותך !!!

    השבמחק
  50. חרא בתחת של אים אימא שלכם!!!! חס וחלילה!! אסור לקצר את החופש... זה החופש הכי טוב.. ואני אפילו מרגיש שצריך להאריך אותו... ומי זה המטומטם הזה שבעד??

    השבמחק
  51. חחח... ענק מי שרשם בית זבל:)

    השבמחק
  52. מלך מי שרשם שצריך להעריך לשנה!!
    ולא נלמד.. חחחח

    השבמחק
  53. יש סוף סוף אני לא יצתרך להתגעגע ממש למנהלת בית הספר יונתן נתניהו בפסגת זאב תרצרו את החופש כמה שיותר!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  54. יאללללללללה אין לי כוח ללמוד באוגוסטטטט !
    חחחחרא !

    השבמחק
  55. כוס אומו ימיזדיין אל תזיין לנו במוח סתם איזה חנון בלי חיים שמחפש אנשים לחפור להם

    השבמחק
  56. שייייייייימותו !!1

    השבמחק
  57. לכותבת,
    קיצור החופש = מלחמה בילדים
    במלחמה שני הצדדים תוקפים מקצרים לנו את החופש ב15 יום - נבריז יותר, נפריע בשיעורים יותר, כי הרי ל90% מאתנו לא אכפת מהביתספר ויכול לצאת לך מזה רק רע
    ההפרעות בכיתה יפריעו לילדיך ללמוד ויכול להיות שהקיצור ימריד אותם.
    בקיצור.........סתמי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  58. זין מקצרים תחופש ! ואם באמת יצא שמקצרים אני לא הולכת עד ה-1 בספטמבר (כרגיל) XP

    השבמחק
  59. זיייייין זוווווביי!!
    נראאאה להםם בממת!! שילכוו לתקוווווד!!
    אני לא הוולכת לפספס כ"כ הררבה!מהחוווופש!
    ואנחנו לומדיים פי 2 אז יאאלה...

    השבמחק
  60. איזה זיין בעין! אבל שילכו להזדיין! חחח

    השבמחק
  61. ברגע שהחופש הגדול יקוצר אני לא יבוא 15 ימים לביהס!!!
    למה מקרה?
    אני ממש לא שואלת את המורים האלה!

    השבמחק
  62. לי זה לא משנה כי הולכים לקצץ רק לגנים ולבית ספר יסודי

    השבמחק
  63. מה זה החרטא הזה!!!!!!!!!!!!!! לא רוצים 60 ימים רוצים 90 ימים~!~!~~!!~!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  64. מה עובר עליכם? תחשבו על הצד החיובי אתם לפחות שתגדלו לא תהיו כל כך טיפשים שהילדים שלכם ישאלו אותכם כמה זה 1+1 שתדעו לענות בהיגיון!!!!!!!

    השבמחק
  65. תקצרו כמה שבא לכם אני בסבבה איתכם תזרמו חופשי!
    (דרך אגו אני ילדה בבית הספר ממלכתי ב שבפזגת זאב)

    השבמחק
  66. תעשו חופש יום אחד סבבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  67. זה כבר לא יהיה תראו כמה זמן נישאר לחופש ולא דיברו על זה באף מקום!!!
    אולי בעוד איזה 5-10 שנים הם יוכלו לעשות דבר כזה אבל לא בזמן הקרוב אל תדאגו (:

    השבמחק
  68. חיחיחיחיחיחיייי
    שימותו אני יהיה בחופש גם עכשיו וגם עוד 5-10 שנים 60 יום ומי שיגיד אחרת שיקפוצ!!
    לא מספיק אנחנו לומדים ה-מ-ו-ן זמן אי אפשר חופששש??
    גם אם יקצרו את החופש אני אבוא ב-1 לספטמבר ואפילו אמא שלי מסכימה לזה!!

    השבמחק
  69. אם יקצרו את החופש אני מוכנה להתערב על מיליון שקל שאף ילד נורמלי לא יבוא עד ה-1 לספטמבר!!

    השבמחק
  70. יש לי משו אחד להגיד לאלה שרוצים לקצר את החופש : זיין עליכם ועל פניכם ושחמור ישתין עליכם!!

    השבמחק
  71. אוף! אל תקצרו לנו ת'חופש!
    אני נגד!!

    השבמחק
  72. איייכס בנייי זונות שונאת אוותם !!!!!!!!!!

    השבמחק
  73. לא מקצרים ! אחרונה ;) חח כולם ראשון ראשון ראשון אז אני אחרונה :P
    אנונימית !

    השבמחק