יום שני, 24 במאי 2010

The most bizarre ways of life activities!







32 תגובות:

  1. חחחחחחח לא מצחיק ^_^

    השבמחק
  2. איזה אנשים מטומטמים!!

    השבמחק
  3. רק אם המקדחההה יפהההה

    השבמחק
  4. חמישי!
    הדבר הכי מפגר שראיתי!

    השבמחק
  5. ששששששששששששש

    השבמחק
  6. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחלש

    השבמחק
  7. חחחחח איזה אנשים משוגעים יש בעולםםםםם הזהה!!
    בונא ואם החשמל ייפול להם למים הם מתחשמלים כולם????

    השבמחק
  8. תהיו בטוחים שבתמונה הראשונה שתקע לא מחובר לשום שקע...

    אף אחד לא יקח סיכון כזה, גם אחרי כמה בירות :)

    השבמחק
  9. מה אתה אומר אדון חשמלאי יזין בתחת

    השבמחק
  10. אם את כוסית וחרמנית תוסיפי אותי לסקייפ nonamexxx1010

    השבמחק
  11. גברת חשמלאית בשבילך!!!

    השבמחק
  12. כל מי שיפה ורוצה להכיר גבר יפה מוזמנת להוסיף אותי בפייסבוק בשם shai hasan

    השבמחק
  13. אה לא ידעתי שאת בחורה סבבה וסליחה על הקללה אני לא נוהג לקלל בנות

    השבמחק
  14. זה גדול זה גדול !!!!

    השבמחק
  15. תגידי רגע איך קוראים לך ובת כמה את

    השבמחק
  16. אני בת 17 , אני חולת מין ואם אתה מעוניין אז תקשר עכשיו 054-2272929 שמי דנה !
    מחכה לך שאתה תעשה לי את זה !

    השבמחק
  17. יש לך איסיי קיו

    השבמחק
  18. חחח כל פעם סמו את הדבר החשמלי על דבר כל שהוה והוא לא נגע במים אז איך אפשר להגיד שחשמל ומים מיסתדרים

    השבמחק
  19. אממ..את הראשון הבנתי אבלל לא כל כך הבנתי את התמונות האחרות כאילו מה קשור סקייט בורד ומכונית?! חחחח P:

    השבמחק
  20. חחחחחחחחח אף אחד לא מבין

    השבמחק
  21. איזה ילד מטומטם לובש חולצות של NBA עשיתי כבר 18 בדיקות של דנ"אה
    ניסיתי להרוג אותו מבלי שהוא ידע, ניסיתי גם אקדח גם גיגית גם מזוודה!

    השבמחק
  22. אחלה תמונות...תשיים עוד בסגנון..חחחחחחחחחחחחחחח :)

    השבמחק
  23. אנייייייייייייייייייי !=]25 במאי 2010 בשעה 16:59

    המכונית הכי קורעתתתתתת!

    השבמחק
  24. לתגובה מספר 1 מה אתה עושה חחחח ואז אתה אומר לא מצחיקק מה אתה דפוק?????תמונות קורעות חח

    השבמחק