יום שישי, 21 במאי 2010

מגדלי עזריאלי עוברים בגובהם את העננים בשמיים! מדהים!



איזה יופי !!

32 תגובות:

  1. זה לא מגדלי עזריאלי מטומטם לך זדיין מה אתה משקר!!

    השבמחק
  2. חחחחח מגניב !!

    השבמחק
  3. פוטושופ עלוב , תראו את הבניינים ליד !

    השבמחק
  4. פוטושופ גרועע.. בסאן אנדראס יש איכות יותר טובהה.... גרועעעעעע......

    השבמחק
  5. יש לי רק מילה אחת להגיד לכם: פ=ו=ט=ו=ש=ו=פ ליד זה יש בתיםם פ'חחח :S

    השבמחק
  6. חחחחרטה רצצצצצח

    השבמחק
  7. מגדלי עזריאלי לא יהיהו כאלה גבוהים

    השבמחק
  8. יסתומים זה לא פוטושופ זה באמת עזריאלי אני גר בפנטאוז ואני רואה את הכול כנראה שהיה ערפל

    השבמחק
  9. מי אמר שזה מגדלי עזריאלי?
    יש לכם הוכחה?!

    וזה שאמר שהוא "גר בפנטהאוז"- יש לי 5 מילים להגיד לך ב-2 משפטים:
    1) shut the fuck up

    והשני שמסביר ת'ראשון:
    2)עלקק.....

    השבמחק
  10. זה לא מגדלי עזראלי מאחורי הבניין העגול יש עןד בניין אתם לא רואים

    השבמחק
  11. יא מפגרים!!!!!!! זה מ- סאן אנדרס!!!!!

    השבמחק
  12. אאאאני הייתי על הקומה הכי גבוהה וזה לא מתקרב לעננים ט'חח פוטושופ עלוב

    השבמחק
  13. איך ישקרןלך מפה עלקמגדלי עזראלי התאומים לא עברו את העננים אתהרוצהאת מגדלי עזריאלי

    השבמחק
  14. זה לא מגדלי עזריאלי.. אני גרה ממולם!!!! אפעם לא היה את זה!! גם הם לא נראים ככה..!

    השבמחק
  15. זה כן מגדלי עזריאלי אבל הם לא היו ככה

    השבמחק
  16. זה לא מגדלי עזריאלי במגדלי עזריאלי יש שלושה בניינים ושם יש ארבעה מה אתם לא רואית?! :)

    השבמחק
  17. מספיק עם הטפשות אנשים!!! לא פוטושופ ולא שום בטיח!
    אמיתי לגמרי!! מי שאומר שזה לא עזריאלי כנראה לא מקיר אותם.... זה הם, וזה תמונה לפני שסיימו לבנות את הבניין השלישי... הבניין ה"רביעי" כמו שאמרו אנשים מפגרים פה זה הבניין של קריית הממשלה שנמצא ממש מאוחרי עזריאלי וגם הוא גבוהה מאד....
    מפגר גם מי שאמר שפילו בנייני התאומים לא היו מגיעים לעננים! כמעט בכל בוקר שכבת העננים התחתונה נמצאת מאד נמוך, ובוא נגיד שלא היה שבוע שלא היה בו בוקר שלא ראו את הפסגה של התאומים...
    מפגר במיוחד מי שאמר שזה מסאן אנדראס.... איפה השכל אנשים??? המצב שלנו ממש גרוע...

    השבמחק
  18. זהה לאא תמיד כך, כנראה העננים היו נמוכיםם ותאמיןן לייי אני יכול ללמד אותך על עזריאלי אז אל תבלבל תביצים!
    כי השכל שלך בתחת.

    השבמחק
  19. אני אמרתי שזה תמיד היה ככה? בחיים לא ראיתי את העננים כל כך נמוכים בתל אביב, אבל זה בהחלט הגיוני... ואני לא כל כך בטוח שאתה יכול ללמד אותי על עזריאלי....

    השבמחק
  20. וואי איזהה מגניב

    השבמחק
  21. להלהלהלהללה

    השבמחק
  22. לאה אבזירוב יא שקרנייית אני שונאת אותךך
    אהה סתם רשמתי את זהה בישביל הצחוק...

    השבמחק
  23. לפחות תלמד להשתמש בפוטושופ

    השבמחק
  24. מזה הזיוף הזה אח שלי הקטן שבן 5 יודע לעשות פוטושופ שנראה יותר אמיתי

    השבמחק
  25. מה פתאום הגיעו לעננים
    רק בטיסות אפשר לראות עננים

    השבמחק
  26. וגם עוד יש מנוף!

    השבמחק
  27. חעחעחעחעחעחע בהתחלה האמנתי ואז ראיתי את הבניינים\בתים\מה שזה לא יהיה - ליד ה " עזריאלי " אעלק DD =

    השבמחק
  28. חחח וואי כל תמונה שאני נכנסת פוטושופ חחח XD
    לא הכל זה פוטושופ
    זה אמיתי זה עננים נמוכים כי בבוקר קריר ואוויר קר יורד ! אז העננים טיפה יותר נמוכים.
    וגם אתם לפעמים נמצאים בענן לדוגמא בערפל כי ערפל זה ענן אז זה גם יכול להיות !

    השבמחק
  29. ימטווווומטמים מי שאוווומר שזה אמיייתי !
    אאאני באווטו אני מסתכלת מהחלווון אני רואה אוותם עד למעעעלה לא מגיייע לעננים בשיייט .
    אאאז סתמממו .

    השבמחק
  30. מאיפה לכם לדעת אולי זה פשוט ערפל שירד למטה הכול יכול ליהיות

    השבמחק
  31. זה ערפל נגיד פעם הייתי בסקי באיטליה היה מקום הרבה יותר נמוך אבל היה ערפל מטורף אז שעלינו למעלה ראינות תערפל למטה!!!!!!!

    השבמחק