יום שישי, 21 במאי 2010

התמונה של אלירז כילד!!! איזה חמוד!!


גזעי לאלללהההההההה:

17 תגובות:

  1. ממש מפגרים מי שעשה את זה...

    השבמחק
  2. בעעעעעעעע הוא מכוער!@#$%^&*)

    השבמחק
  3. כפרה עליו אני שימדורה

    השבמחק
  4. איזה מכוערררררררררררררררר

    השבמחק
  5. חנווווון מכוער..........


    אבל עכשיו הוא ה-ר-ב-ה יותר חמוד וחאאתיךך =]

    השבמחק
  6. אייייזה חמווווווווווווווד אני מאוהבתתתת זה בפורים כאילווו? אישה מאמוווש אנשים למה אתם לא מביניייםםם

    השבמחק
  7. מכווועררררר רצחחח!!!!!!!!

    השבמחק
  8. אאאאאאאאאאיייייככ !

    השבמחק
  9. אייייזה חחתתיך כפפפרראאלליוו
    קנננאיים D :

    השבמחק
  10. גם שהוא גדול וגם שהוא קטן הוא קווף
    אוייצציי כפפרה עלל סהההר (:

    השבמחק
  11. אמא שלכם מכוער כפרעליו המווושלם הזה איין לתאר את היייופי הזה חמווווד אלוווהי לכו זדייינו כול הקנאים :DDDDD

    השבמחק
  12. איזה הומו מה הוא בן זונה

    השבמחק
  13. תקשיבו לי ותקשיבו טוב טוב!עד לאלירז הנסיך ימזדינים בתחת עוד פעם אני רואה מישהו מדבר אליו ככה אני מזיין אותו מכות!!

    השבמחק
  14. איזה חמווווווווווווווווווווווד
    וסהר סתם מקלף אבוקדו בחושך

    השבמחק
  15. כפרע עליייך חתייייך שליי

    השבמחק
  16. כל מי שאמר חנון מה אתם רציניים זה בדוק בפורים....

    השבמחק
  17. מכועריקו :P

    השבמחק