יום שישי, 21 במאי 2010

זה ילד או שטן?????

תגידו אתם!


ררררר מפחידדד ...

22 תגובות:

  1. ראשון איזה ילד אלוהים ישמור

    השבמחק
  2. איזההה ילדד מכועררר

    השבמחק
  3. גם אני יודעת לעשות את זה, זה לא בעיה!!

    השבמחק
  4. אההה אפשר לעשות את זה

    השבמחק
  5. ילד שעושה עם העיינים חצי סיבוב מי לא יכול...

    השבמחק
  6. אני בטוחה שטן טוב היפנים כאלה חחחחח

    השבמחק
  7. לא משהו עלאק ילד שטן..

    השבמחק
  8. ghhv hriifh irvh uevkb!!! jijefuu hdsmhj sdkn :)

    השבמחק
  9. gkuc pauy gkuc thi kvtnhi akfti vguko akbu nhsrsr vut x,o hks nna jnus.... tbh kt nchbv nv vcghv c,nubv vzt,.... thshuyho!!! =]

    השבמחק
  10. זה ילד!!!! מה דומה פה לשטן??

    השבמחק
  11. אוייי .. נוו .. מלא אנשים יכולים לעשות את זה !

    השבמחק
  12. Lolחחחחחחחחחחחחחח הרג אותי !!

    השבמחק
  13. גם אני יכול!

    השבמחק
  14. איזה חמוד!!!!!!!!!!! :))))

    השבמחק
  15. חחח הגגזזמתם קצת לא?
    חשבתי ילד עם קרניים חחח כל אחד יודע לעשות את זהה..

    השבמחק
  16. ט'חחחח חצי מהשכבה שלי יודעת לעשות את זה ....

    השבמחק
  17. אני יכול לעשות סיבוב שלם זאת לא בעיה

    השבמחק
  18. נו סתם ילד! איזה הגזמה -העלק שטן!!

    השבמחק
  19. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה מפגריםם באמאא
    אפפשרר לחשווב איזה קשהה לעשות את זהה ...

    השבמחק