יום שישי, 21 במאי 2010

בעל החיים הכי נדיר שנמצא בעולם!!


פשוט מדהים !!


32 תגובות:

  1. איכסה מה זה???
    ראשונה!P:

    השבמחק
  2. הני חושווט שאוה חמוד!!!
    לעע???

    השבמחק
  3. מהה????????????????????????????????????????????????????????????????????.
    יש לך שגיעות:אני חושבת שהוא חמוד!!!
    לאא???
    ולא:הני חושווט שאוה חמוד!!!
    לעעע?

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא עשה את זה בכוונה...

      מחק
  4. נראה כמו מאק מפוקימון

    השבמחק
  5. עואא מעד חמוד הייטי מיזדיינת היתו חחח

    השבמחק
  6. אייזהה מגעילהה.....

    השבמחק
  7. ראשון!!!! חחחחח סתם

    השבמחק
  8. זה דומה לסקוידויד מבובספג :)

    השבמחק
  9. זה דג יש הרבה תמונות כהלה!!!

    השבמחק
  10. זה דג השלפוחית,הוא בכלל לא נדיר.
    DAMN

    T_T

    השבמחק
  11. חחחחחחחחחחחח נו איפה זה שיגיד פוטושופ ? : D

    השבמחק
  12. ל-א נדיר ב-כ-ל-ל !!!

    השבמחק
  13. זה בדוק פוטושופ

    השבמחק
  14. זה לא שום פוטושופ זה בלוב פיש =)

    השבמחק
  15. חחח זה נראה כמו המוח של אהוד ברק !! :D

    השבמחק
  16. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  17. הוא נראה אנושי חעחעחע

    השבמחק
  18. מגעיל שאי אפשר לתאר

    השבמחק
  19. הוווא דוומה לסקוווידויד לא ?
    חח אותו אף אותו פה אותו ראש אבל מה זה הנוזל שיוצא לא מהפה ועל נפשושץץ

    השבמחק
  20. זה לא חיה בכלל אתם חיים בסרט אנשים סתם זיון שכל גדול!!

    השבמחק
  21. דומה למומינים

    השבמחק
  22. stam harta raiti eih mazu ohahot

    השבמחק
  23. מאמא O_O

    לא הייתי רוצה כזה מתחת למיטה שלי, או מול העיניים שלי, גם אם זה פוטושופ וגם אם זה לא O_O

    השבמחק
  24. איכככככככככככככככככככככככככ

    השבמחק
  25. זה נזלת
    חחח

    השבמחק
  26. מזה ? אאמא

    השבמחק
  27. איזה מצחיק זה לראות מישהי מתקנת שגיאות***** כתיב וכותבת בשגיאות בעצמה :)

    השבמחק
  28. הפרצוף של בן לאדן בגן עדן עם שבעים כוסיות

    השבמחק
  29. איכככככס זה לא אמיתי מאיפה הבאתם !?!
    אני אנונימייית ואני אמרתי לא אמר\ה!

    השבמחק
  30. אני יודע מה זה אתם לכם רמז
    זה מה שאבא שלכם השפריץ לאמא שלכם בכמויות :]

    השבמחק